the devil within rpg;
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

the devil within rpg;

the devil within rpg;

ИндексПоследни снимкиТърсенеРегистрирайте сеВход
Добре дошли в Чикаго! Ветровитият град е на ръба на война с всички средства между пет семейства на чудовища и търсещ отмъщение полицай. -------
HELLO, LOVE;
it's been a while.
Come on, come on and see the attraction of the century ... A demon with a soul ! FhYzTey
Вход
Потребителско име:
Парола:
Искам да влизам автоматично с всяко посещение: 
:: Забравих си паролата!
see trought darkness.
Come on, come on and see the attraction of the century ... A demon with a soul ! 8KNAYV7
Latest topics
» Промяна на името/лика на героя.
Come on, come on and see the attraction of the century ... A demon with a soul ! EmptyВто Ное 11, 2014 9:29 am by Alison

» Sophia Dreamstone
Come on, come on and see the attraction of the century ... A demon with a soul ! EmptyНед Ное 09, 2014 11:00 am by wolfeee

» Станете наши приятели
Come on, come on and see the attraction of the century ... A demon with a soul ! EmptyВто Авг 19, 2014 10:54 pm by taylor.

» Търся си някой за gif
Come on, come on and see the attraction of the century ... A demon with a soul ! EmptyПет Юни 27, 2014 11:27 pm by taylor.

» Търся си някой за рп
Come on, come on and see the attraction of the century ... A demon with a soul ! EmptyСъб Юни 21, 2014 1:11 am by Саманта Такър

» Нуждая се от...
Come on, come on and see the attraction of the century ... A demon with a soul ! EmptyЧет Юни 19, 2014 11:57 am by Саманта Такър

»  Alison
Come on, come on and see the attraction of the century ... A demon with a soul ! EmptyВто Юни 17, 2014 2:53 am by ▲.Augustin

» Да броим до 1000
Come on, come on and see the attraction of the century ... A demon with a soul ! EmptyСъб Юни 14, 2014 12:12 pm by Саманта Такър

» bloodlines;;spam
Come on, come on and see the attraction of the century ... A demon with a soul ! EmptyСъб Юни 14, 2014 12:12 pm by Саманта Такър

TOP 10
You can be the best.
Come on, come on and see the attraction of the century ... A demon with a soul ! KL3OdOq
Top posters
▲.Augustin
Come on, come on and see the attraction of the century ... A demon with a soul ! I_vote_lcapCome on, come on and see the attraction of the century ... A demon with a soul ! I_voting_barCome on, come on and see the attraction of the century ... A demon with a soul ! I_vote_rcap 
Nathaniel Whitmore
Come on, come on and see the attraction of the century ... A demon with a soul ! I_vote_lcapCome on, come on and see the attraction of the century ... A demon with a soul ! I_voting_barCome on, come on and see the attraction of the century ... A demon with a soul ! I_vote_rcap 
Daniel Cohen
Rose Augustin
▲.Dominic
.alexandra
Jason Dierden
Valeria Dierden;;
Davina
Aaliyah Dierden.
HELLO, HELLO,
Anybody out there?
Come on, come on and see the attraction of the century ... A demon with a soul ! Uh05yQm
Кой е онлайн?
Общо онлайн са 5 потребители: 0 Регистрирани, 0 Скрити и 5 Гости

Нула

Най-много потребители онлайн: 37, на Вто Окт 26, 2021 11:16 pm
▲.Augustin
administrator; creator;
▲.Nathaniel
administrator;

Come on, come on and see the attraction of the century ... A demon with a soul !

Go down 
2 posters
АвторСъобщение
Zeydist Cohen

Zeydist Cohen

Брой мнения : 148

Come on, come on and see the attraction of the century ... A demon with a soul ! Empty
ПисанеЗаглавие: Come on, come on and see the attraction of the century ... A demon with a soul !   Come on, come on and see the attraction of the century ... A demon with a soul ! EmptyСря Апр 30, 2014 3:35 am

Theo James|Зейдист Коен|21/1000|Демон|Коен
Come on, come on and see the attraction of the century ... A demon with a soul ! Tumblr_mrz0qeD0Ge1r8wb5ko2_500
Устните й бяха върху неговите и се движеха в абсолютен синхрон, който замъгляваше умът му и той не знаеше къде се намира. В момента съществуваха само нейните устни, ръцете й който галеха косата и гърдите му. Тя отдели устни и от неговите и той се загледа в топлите кафяви очи на среща му. Нослето й беше малко и сладко, с високи скули и плътни устни с тъмно руса мека като коприна коса. Не я познаваше, но в него се беше загнездило едно чувство, което го хем го задушаваше хем го освобождаваше.
- Обичаш ли ме, Зи? - гласът й беше толкова обаятелен.
- Разбира се, любов моя - той ли каза това? Сигурно беше той защото това беше неговият глас и на лицето на момиче веднага изгря усмивка. Тя отново сля устни с неговите...
След минута ръцете му започнаха да се спускат надолу по тялото й и те се обърнаха, така че той да е от горе. Намести тялото си между крачетата й. Устните му се спуснаха надолу по шията й, където кожата беше мека и ухаеше изкусително. Но той не можеше да се задоволи с малко. Всичко в него му казваше, че трябва да я има по всякакъв възможен начин, защото тя е негова и той е неин. Искаше да е накара да изпита неописуемо удоволствие и да го прави пак и пак.
Ръцете му намериха женствеността й и започна да я гали през плътта на гащичките й, докато я слушаше как стене. Усещаше как се втърдява и все по-силно желаеше да я има. Започна да я целува от шията надолу, а тя се извиваше елегантно и в ръцете му намествайки се точно както на него му харесваше.
Събу гащичките й и започна нежно да я целува вкусвайки я. Тя стенеше и на моменти издаваше нечовешки звуци, докато той все по-бързо и бързо и заливаше с милувки. Усещаше как слабините й се свиват и всеки момент ще свърши...
И тогава се събуди.
Целият беше плувнал в пот, а ерекцията му беше болезнена... Тези сънища го измъчваха от цяло хилядолетие. Сънища в които се редуваха момиче, които си мислеше, че обича и иска да пази, а навън в реалността единственото, което правеше е да ги чука в тоалетната на някой бар и после да запалва цигара тръгвайки си.
Не можеше да признае, че усеща отсъствието на любовта в живота си и че иска тя да го застигне. Той беше демон... по-точно Коен и това беше неговото проклятие. Живееше с измъчената си душа вместо тя да си седи заключена в ада...
Стана и влезе в банята където да успокои нервите си под леденият душ. Не можеше да продължава така. Трябваше да направи нещо. Не искаше повече да се мъчи.
Върнете се в началото Go down
▲.Augustin
Admin
▲.Augustin

Брой мнения : 1578

Come on, come on and see the attraction of the century ... A demon with a soul ! Empty
ПисанеЗаглавие: Re: Come on, come on and see the attraction of the century ... A demon with a soul !   Come on, come on and see the attraction of the century ... A demon with a soul ! EmptyСря Апр 30, 2014 4:35 am

welcome Smile
https://thedevilwithin-rpg.bulgarianforum.net
Zeydist Cohen

Zeydist Cohen

Брой мнения : 148

ПисанеЗаглавие: Re: Come on, come on and see the attraction of the century ... A demon with a soul !   Come on, come on and see the attraction of the century ... A demon with a soul ! EmptyСря Апр 30, 2014 4:36 am

Благодаря. И може ли само да ми смените името на Zeydist Cohen  Smile ?
▲.Augustin
Admin
▲.Augustin

Брой мнения : 1578

ПисанеЗаглавие: Re: Come on, come on and see the attraction of the century ... A demon with a soul !   Come on, come on and see the attraction of the century ... A demon with a soul ! EmptyСря Апр 30, 2014 4:38 am

Готово Smile
https://thedevilwithin-rpg.bulgarianforum.net
Sponsored content

ПисанеЗаглавие: Re: Come on, come on and see the attraction of the century ... A demon with a soul !   Come on, come on and see the attraction of the century ... A demon with a soul ! Empty

Come on, come on and see the attraction of the century ... A demon with a soul !
Върнете се в началото 
Страница 1 от 1